Sacharidové vlny – jídelníček

Výživový poradci, ale také dietologové v minulosti přišli s celou řadou možností a jídelníčků, které by měli konkrétní vliv na naše tělo, a na jeho fungování. A jednou z takových možností je zcela jistě také sacharidové vlny – jídelníček. Ten je založený hlavně na příjmu cukru, a jeho hlavní prioritou je zabránění stagnace hubnutí, a také zabránění tomu, aby tělo ztrácelo potřebnou svalovou hmotu. Princip dodávání sacharidů je vhodný i v případě, aby nedošlo ke stagnaci spalování tuků, které je důležité hlavně z hlediska redukčních diet.

Jak tedy s tímto jídelníčkem naplno začít?

Pokud jste v tomto ohledu začátečníci, a hledáte správné možnosti, jak s tímto typem stravování začít, je určitě vhodné mít k dispozici něco, co vytvořil odborník. V takových případech je právě sacharidové vlny jídelníček tím správným vodítkem, podle kterého se budete moci řídit. A jak vlastně takový běžný denní režim může vypadat? Rozhodně ne nijak složitě. Základem je totiž sedmidenní cyklus, který počítá s postupně zvyšující sem dávkou sacharidů, která začíná na 50 gramech, a končí na hodnotě 500 gramů. A ačkoliv je možné dodávat tělu sacharidy ve formě výživových doplňků, je samozřejmostí jejich využívání i prostřednictvím běžných potravin.

Jaké produkty tedy konzumovat?

Naprostým základem by měla být rozhodně rýže, ale také brambory, nebo ideálně celozrnné těstoviny. Ty totiž obsahují i velké množství vlákniny. Stejně tak jsou příznivé třeba i ovesné vločky. Při přípravě je poté nutné zohlednit zobrazené nutriční hodnoty na každém balení, a dle nich si odpočítat velikost potřebné porce.

Co je další poměrně nutnou věcí, to je jistě i dostatek tekutin, jelikož i ty jsou také naprostou nezbytností. A to stejně, jako případné bílkoviny, které je třeba ve formě masa také konzumovat. A pokud bude sacharidové vlny jídelníček dodržován, úspěch se zaručeně dostaví.

shutterstock_183479003

Začněte hubnout s námi

Koupit produkty

Podobné články