Vláknina na hubnutí

Pokud se snažíme hubnout, není správné hladovět, ale naopak je správné, aby tělo mělo dostatek látek, které ke svému fungování potřebuje. Některé působí pozitivně na vnitřní orgány, a jiné podporují přímo trávení, a celkovou činnost střev. A tak je jasné, že má vláknina na hubnutí skutečně pozitivní vliv, a měli bychom jí mít dostatek. A to jak ve formě potravin, které ji obsahují, tak ve formě různých potravinových doplňků.

Na naši trávicí soustavu má velmi pozitivní vliv

Jak již bylo zmíněno, vláknina působí hlavně ve střevech. Zde především pomáhá tomu, aby pomaleji odbourávala sacharidy, a tím nedocházelo k zvyšování množství cukrů v krvi. Stejně tak má pozitivní vliv také na to, že dokáže předcházet rakovině a dalším nemocem. Pokud bychom se však zaměřili hlavně na to, čím je vláknina na hubnutí prospěšná, potom je to i rychlejší vyprazdňování, nebo eliminace případné zácpy, která nás může při změně našeho režimu potkat. Mělo by tedy být prioritou ji konzumovat.

Dokonale navodí pocit plnosti

A nejsou to však pouze zmíněné vlastnosti, kterými dokáže našemu tělu pomoci. Tou další je také to, že dokáže velmi dobře vyvolat pocit plnosti a nasycení našeho žaludku. Díky tomu tak nemáme pocity hladu, a takzvaně nás ani „nehoní mlsná. Vláknina na hubnutí má skutečně blahodárný vliv, a pokud se na ní tedy chceme zaměřit, měli bychom konzumovat hlavně celozrnné potraviny. Příkladem může být jak pečivo, tak i těstoviny, nebo také rýže. Ty nám také dodají potřebné sacharidy, které rozhodně přijdou při hubnutí také vhod.

Jediné riziko, které může nastat, je možnost průjmů, a to při velmi vysokých dávkách vlákniny. V tomto případě ji stačí na pár dní pouze vysadit, a dále se zaměřit na její střídmější konzumaci. Jedině tak skutečně může v tom ohledu, v jakém pomáhat skutečně má, a tak bude pro naši dietu přínosem.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články