Redukční dieta jídelníček

Pokud mluvíme o redukčních dietách, každý si pod nimi může představit cokoliv. V podstatě se tak dá mluvit o každé dietě, která přináší úbytek váhy. A tak existují jak metody drastické, tak metody pozvolné, které jsou považovány za ty správné. A tak je redukční dieta jídelníček napsaný přímo na míru, konkrétní osobě, která se rozhodně držet nikoliv hladovku, ale životosprávu, která přinese úspěch. Pojďme se tedy podívat na to, co by měl hlavně obsahovat, a co by nemělo chybět.

Jídla by mělo být dostatek – jedině tak má tělo živiny

Základem jídelníčku by tak měly být hlavní složky každé stravy. Základem jsou sacharidy, jejichž ideálním zdrojem je třeba kuskus, rýže, nebo těstoviny. Stejně tak je ale vhodná vláknina, kterou můžeme do těla dodat stejnými potravinami, a to pokud zvolíme jejich celozrnnou verzi. Stejně tak v tomto ohledu umožní redukční dieta jídelníček také celozrnné pečivo. Další důležitou složkou jsou bílkoviny. A to nejenom ve formě vajec, ale také ty, které jsou v mase, nebo mléčných výrobcích. To vše tak dává základ tomu, aby tělo mohlo dobře fungovat, a mělo všeho dostatek.

Nezapomínejte na ovoce a zeleninu

A pokud máme znám základ jídelníčku, stačí už jenom přidat ovoce a zeleninu, a vše vhodně kombinovat. A jak? To samozřejmě není nijak složité. A tak redukční dieta jídelníček může nabídnout třeba snídani ve formě pečiva a kousku ovoce, jogurt k dopolední svačině, kuřecí steak se zeleninovou přílohou k obědu, ovoce k odpolední svačině, a třeba domácí vývar s nudlemi k večeři. To je ideální možnost, jak během dne jíst. A to nejenom s ohledem na konkrétní jídla, ale s ohledem na to, že jíst by se mělo především dostatečně, a to minimálně pětkrát denně. Jedině tak bude mít tělo neustálý pocit sytosti a dostatku živin, přestane ukládat, a to uložené se začne rychle spalovat. Ideální a efektivní.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články