Jídelníček na hubnutí břicha

Břicho je u mnohých tou částí těla, na které je nadváha nejvíce vidět. Právě v jeho oblasti se totiž pravidelně ukládá nejvíce tuku, což samozřejmě vede k jeho růstu. Přitom jídelníček na hubnutí břicha nemusí být nijak složitý, a často stačí dodržet několik pravidel. Nejdůležitější je pestrost stravy, a následně její pravidelnost, a samozřejmě správný výběr surovin, a následně jejich správná příprava. Jedině tak bude vše v naprostém pořádku.

Jídlo konzumujte alespoň pětkrát denně

Co by mělo být základem oné zmíněné pravidelnosti, to je jídlo, které budete konzumovat nejméně pětkrát denně. Ideálním rozložení je tedy snídaně, dopolední svačina, oběd, odpolední svačina, a samozřejmě nezbytná večeře. Jídelníček na hubnutí břicha také počítá s tím, že právě večeři byste měli jíst zhruba 3 – 4 hodiny před vaším spánkem, a do ní by měli patřit hlavně lehčí jídla, jelikož ty těžší tělo večer a v noci velmi těžko stráví. Naopak snídaně by měla tělo nastartovat, a tak se hodí hlavně ovoce plné vitamínů, ale i celozrnné pečivo, nebo ovesné vločky. Ty dodají tělu potřebné sacharidy, ze kterých následně čerpá energii.

Eliminujte to, co je nezdravé

Samozřejmě základem jídelníčku by měla být strava bohatá na vitamíny – ovoce a zeleninu, na sacharidy – rýže, těstoviny, ale také na bílkoviny – mléčné výrobky a maso. Jídelníček na hubnutí břicha by měl samozřejmě eliminovat jakékoliv nezdravé potraviny, a to jak v podobě celé řady smažených věcí, tak i výrazně tučných věcí, nebo také potravin s vysokým obsahem cukru. I ty způsobují nadměrné ukládání tuků, které je třeba samozřejmě co nejvýrazněji spalovat. A k tomu může pomoci také sportovní aktivita, která by měla být nezbytnou součástí každého jídelníčku, který je na hubnutí břicha zaměřený. A jaká aktivita je nejlepší? Ideálně aerobní cvičení v kombinaci s cviky na posílení břicha.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články