Hubnutí po čtyřicítce

V každém těle probíhají různé změny, a ty se dotýkají hlavně věku, kdy člověk dosáhne čtyřiceti let věku. A tak je v tomto ohledu hubnutí po čtyřicítce mnohem složitější, než jindy. Zpomaluje se totiž metabolismus a tělo mát tak potřebu ukládat hlavně do problémových partií. Přesto však nelze říci, že by bylo takové hubnutí nemožné. Důležitý je však stejný základ, a to správný jídelníček, a dostatek pohybu.

Jídelníček by měl sestavit odborník

Pokud by mělo být hubnutí v tomto věku co možná nejúčinnější, měl by to být především odborník, který by měl daný jídelníček sestavit. Jedině tak totiž může skutečně dojít k tomu, že hubnutí po čtyřicítce půjde snadněji. Pokud bychom se však podívali na celou jeho skladbu z obecného hlediska, měly by hrát hlavní roli proteiny, tedy bílkoviny, které tak pomáhají udržovat hlavně svalovou skladbu těla.

A kde je čerpat? Nabízí se hlavně bílé maso, ale také ryby, tvrdé sýry, nebo nízkotučné či polotučné mléčné výrobky. Co by naopak mělo být zcela vyloučeno, to jsou uzeniny, jelikož z těch tělo v tomto věku ukládá nejvíce.

Pohyb se zaměřením na posilování

S ohledem na věk již ani sportovní aktivity není možné vykonávat zcela bez omezení, a tak místo běhu náročnějšího na klouby je vhodná buď jízda na kole, nebo ještě lepší plavání. A aby bylo hubnutí po čtyřicítce co nejviditelnější, jsou ideální cviky zaměřené jak na břicho, tak i boky, stehna, nebo zadeček. Právě to jsou partie, kde se hubne nejhůře, a v pokročilejším věku rozhodně ještě hůře.

Důležité je to nevzdávat

Základem úspěchu je také to, smířit se s tím, že vše půjde pomaleji. Ostatně samotný správně koncipovaný jídelníček sám o sobě počítá s přirozenou cestou, která není nic zvláštního, a naopak je pro zdraví těla velmi dobrá. Se zpomaleným metabolismem se sice vše ještě prodlužuje, ale neznamená to, že by úbytek váhy nijak nepokračoval.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články