Bramborová dieta jidelniček

Pokud bychom měli udělat výčet zeleniny, která se při dietě rozhodně hodí, potom to jsou brambory. A ačkoliv mnozí argumentují hlavně tím, že mají velké množství škrobu, a oproti ostatní zelenině mnohem více kalorií, v celkovém hledisku je bramborová dieta jídelníček rozhodně dobrou volbou, díky které můžete zhubnout. Navíc pomůžete i svému tělu, protože brambory mají vysoký obsah vitaminu C, jsou významnými antioxidanty, a také chrání před stárnutím, nebo různým typem nemocí. A to vše má pozitivní vliv na vaše tělo.

Hubnutí ze dvou pohledů

Pokud bychom se tedy na brambory podívali, je třeba zmínit právě ony antioxidační vlastnosti. Ty totiž pomohou v celkovém pročištění organismu, kdy jsou odplaveny škodlivé látky z vnitřních orgánů, a tělo tak funguje mnohem lépe. To má samozřejmě vliv na metabolismus, a s tím už souvisí spalování tuků, které je tak rychlejší. Kromě toho však dokáže bramborová dieta jídelníček poskytnout i možnost, jak z těla odvést přebytečnou vodu, a to také s celou řadou škodlivých látek.

Tím druhým aspektem je potom to, že brambory mají pouze 290 kJ, což znamená, že jste plně najedeni, ale přitom jste svému tělu nedali nijak výraznou porci energie. Navíc se doporučuje konzumovat brambory výhradně ve slupce, která má dostatek vlákniny a tak podporuje trávení – a to je z hlediska diety také nesmírně důležité.

Jak tedy se samotným jídelníčkem začít?

Je třeba mít na paměti, že brambory nejsou to jediné, co tělo potřebuje, a tak by měli být stále pouze doplňkem celkově pestré stravy. A co by měla tedy bramborová dieta jídelníček obsahovat? Ideální je použití vařených brambor jako přílohy k masu, do polévky, do zeleninových salátů, nebo i ve formě samostatného jídla. Stejně tak nejsou problémem ani na sucho pečené bramborové placky, nebo brambory s trochou dušeného pórku, nebo špenátu. Vše je tak navíc nejenom zdravé a správné, ale také chutné.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články