Banánová dieta jidelníček

Milujete ovoce, a to konkrétně banány? Potom je nezapomeňte zařadit do vašeho jídelníčku při hubnutí. Nebo na nich můžete přímo postavit první dny za cestou k redukci váhy, jelikož banánová dieta jídelníček dokáže s naším tělem udělat doslova zázraky. Princip banánů je samozřejmě dán jejich složením, které dokáže nejenom dodat vitamíny, ale samozřejmě dokáže našemu tělu dodat i potřebné látky, které podpoří náš metabolismus. A díky němu jsou všechny tuku mnohem rychleji spalovány. Vhodnou ostatní stravou a pohybem tak navíc vše výrazně podpoříte.

A jak by měla taková dieta vypadat?

Základem takové diety samozřejmě nejsou pouze banány, ale celkově zdravý jídelníček, který by měl obsahovat dostatek vitamínů, dostatek minerálů, bílkovin a sacharidů. A banány jsou poté takzvaným doplňkovým ovocem, které odvede kousek samotné práce v tom ohledu, že vám metabolismus zrychlí. Konkrétně tak banánová dieta jídelníček obsahuje třeba mléčné výrobky v podobě jogurtů, tmavé pečivo, bílé maso, ryby, těstoviny i rýži. To vše v menších porcích, a to ideálně pětkrát denně. A například k snídani, dopolední svačině, nebo i k té odpolední je vhodné přidat právě banán, a to samozřejmě syrový, bez jakékoliv tepelné úpravy. Co se rozhodně nedoporučuje, to kupovaný banán sušený, který obsahuje velké množství cukru.

Banány si můžete doplnit ostatními potravinami

Samozřejmě je jasné, že banány nemusíte nutně jíst pouze samotné, a tak banánová dieta jídelníček, umožní to, že mohou být doplněny o jogurt, ovesné vložky, lžičku medu, nebo je lze zkonzumovat i ve formě mléčného koktejlu – samozřejmě také bez cukru. Tak se stane přirozenou součástí dietní stravy, a svými pozitivními účinky se postará o to, abyste hubli co nejdříve. A pokud přidáte i dostatek pohybu, bude celý proces ještě snadnější. A stejně jako u pohybu, i u jídelníčku je nutná pravidelnost.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články