Atkinsonova dieta jídelníček

Pokud bychom mluvili o zdravém životním stylu, kdy by mělo mít tělo dostatek pohybu a všech látek, nesmíme zapomenout ani na dostatečný příjem sacharidů. Pokud se však podíváme na některé možnosti jak zhubnout, a jedním příkladem je Atkinsonova dieta jídelníček, rázem zjistíme, že zde sacharidy téměř chybí. Na druhou stranu dieta umožní shodit i několik kilogramů během jediného týdne. Je to však poměrně náročné.

Co je všechno třeba dodržovat?

Pokud bychom se na tuto dietu podívali blíže, a zaměřili se přímo na dané sacharidy, potom je třeba jich zkonzumovat maximálně 20 gramů denně, a to po celý den. Přitom více než polovina by měla být čerpána ze zeleniny. To znamená, že Atkinsonova dieta jídelníček nepočítá s rýží, těstovinami, nebo také pečivem, jelikož ty jsou obecně tím největším zdrojem. Dále je poměrně důležité konzumovat proteiny, tedy bílkoviny, a to ideálně z masa, nebo nízkotučných mléčných výrobků. Těch se denně doporučuje okolo 170 gramů. Ideální je také konzumace ve formě vajec. To vše by tak mělo být základem jídelníčku, jeho základ tvoří 4 – 5 porcí, a to v pravidelných intervalech během celého dne.

Základem je také dostatek tekutin, a vlákniny

A pokud je něco, co je u této diety nutností, tak je to dostatek tekutin, a také vlákniny. A jelikož pečivo je problém, je třeba ji do těla dostat ve formě potravinových doplňků. Jinak je samozřejmě Atkinsonova dieta jídelníček postavena na zmíněné zelenině, masu, mléčných výrobcích, a samozřejmě rybách. V tomto ohledu tedy chybí jakékoliv přílohy. Pokud tedy plánujete rychle zhubnout, rozhodně to může být dobrá a samozřejmě také správná volba. Na druhou stranu takový režim může být pro tělo dlouhodobě poměrně vysilující, a kvůli nedostatku sacharidů tělo bude žádat více cukru, což může být problém. V tomto ohledu ale záleží hlavně na samotné vůli daného člověka, zda vydrží.

hubnuti

Zhubněte snadno a rychle

Chci konzultaci zdarma!

Podobné články