Jak zhubnout stehna

Mnoho těch, kteří začali s dietou, jistě ví, že jsou partie, u kterých není hubnutí nijak jednoduché. Jednou z takových oblastí jsou zcela jistě také stehna, která bývají stejně jako boky považovány za nejsložitější partie. Tím hlavním krokem k tomu, aby vypadaly dokonale, je samozřejmě pohyb. Základní radou, jak zhubnout stehna, je určitě běžná chůze. Při té nejenom posílíte svou fyzickou kondici, ale zároveň začnete oblast dolních končetin zahřívat, a tak i intenzivněji spalovat zde uložené tuky. Není to však jediná možnost, jak cvičit s dokonalým efektem právě v oblasti stehen.

Cvičit můžete i doma

A zatímco chůze je především venkovní aktivitou – tedy pokud nedisponujete běžeckým pásem, jsou i možnosti, jak zhubnout stehna i doma, a to pomocí speciálních cviků. Jedním z těch nejjednodušších je lehnutí na břicho, pokrčení nohou, a jejich zvednutí tak, aby byla kolena ve vzduchu. Takto je třeba vydržet alespoň 15 vteřin, a následně tento cvik několikrát zopakovat. Důležitá je samozřejmě také pravidelnost, a tak je vhodné tento postup opakovat i několikrát denně, a to v sériích.

Na podobném principu je postavený i cvik, kde klečíte, a stejný pohyb nohou vykonáváte také. Zvedáte ji tak v oblasti stehna, a to až do úhlu 45 stupňů, ve kterém ji následně několik vteřin držíte.

Využít lze i různé pomůcky

Samozřejmě na stehna jako takové existuje i celá řada různých dalších cviků, a to s různými pomůckami. Ideální mohou být třeba lehčí činky, kdy je stačí držet ve svěšených rukou, a vykonávat takzvané výpady. Tím stehna především výrazněji posílíte. Stejně tak je ale možné využít i gymnastický míč, který opřete o zeď, a zády se opřete o něho, a přitom budete mít do pravého úhlu pokrčené nohy – jako byste seděli na neviditelné židli. A v této pozici již stačí opět několik sekund setrvat, a následně vše zopakovat.

Zhubněte s námi!

Chci zhubnout

Podobné články